mandag den 16. januar 2012

Vinder med STORT V!

I lørdags skulle jeg til julefrokost, en af dem hvor man kun kender 2 ud af 130, så det var lidt med blandede følelser at jeg tog afsted (havde bl.a. troet der var flere af mine kollegaer). Vi fik os lige lidt drinks på mit arbejde inden vi tog en taxa ud til festen, hvor vi bare var en lille del af en større hotelkæde. Der var lavet bordplaner, så jeg måtte grave mit small talk gen frem. Maden var traditionel og snakken gik udmærket.
Men så.... Var der bowlen hvorfra der blev udtrukket et navn, som blev tildelt en præmie, indtil da havde det været vin, gavekort osv. Men men men fordi det sidste år havde været bedre end forventet, lagde direktøren en rejse til New York i puljen. Hvad gør det..??? Jeg vinder alligevel aldrig noget, eller faktisk så vandt jeg den rejse!!!!!!!!!!! Det er SÅ vildt, har endnu ikke helt fattet det! Rigtig god mandag til alle jer søde mennesker :)

9 kommentarer:

  1. Det er da for VILDT søde Cæcilie!! Wow hvor fedt! Men du har fortjent det:)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor fedt for dig :) tillykke - og god tur til NYC!

    Karen

    SvarSlet
  3. Det er så sindssyg en præmie! Men det er godt nok en god en:)

    SvarSlet
  4. Arj hvor fantastisk, og hvis du nogensinde skulle vinde noget, så var det da også denne gang - stort tillykke!!!

    SvarSlet
  5. Hvor er det godt gået!! Kender godt følelsen af ALDRIG at vinde noget, så det er da rart, at der er håb forude.. Håber du får en helt fantastisk rejse! :)

    SvarSlet
  6. Fantastisk. Tillykke. Og god tur.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Mange tak søde piger, jeg glæder mig helt vildt men beslutningen om hvem der skal med er ret svær....

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog en dejlig pris at vinde - GOD tur :)
    Knus Axx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...