søndag den 13. november 2011


Som den design nørd man nu engang er, er jeg allerede begyndt med indretnings planer for det nye værelse. Når man før har indrettet en ca. 70 m2 lejlighed, er der nok en del der bliver smidt ud eller måske jeg skulle sælge lidt her også? Nå men her er mine tanker omkring opbevaring, den "usynlige" hylde har jeg et par stykker af i en flytte kasse. Men synes de andre ville supplere dem godt (er ved at være ret godt træt af lack hylder fra IKEA) og hvis ikke de bliver købt inden, så er de helt sikkert et par juleønsker. 
Hylde fra HAY, som man selv skal folde, gul opbevarings boks fra Ledge:able, den usynlige hylde er fra Umbra.

2 kommentarer:

  1. Lækre alternativer til Ikeas storsællert, men String (forhandles af designdelikatessen) er nu min favorit, hvis jeg skulle anskaffe mig nyt!

    SvarSlet
  2. Synes også den gule hylde er rigtig fed. Den har jeg også luret lidt på.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...