søndag den 13. november 2011

Medejer af Brugsen:)

For nogle år siden blev jeg medlem af fdb, det er gratis og de har af og til nogle rigtig gode medlems tilbud. Man skulle tro dette er en reklame, men faktisk er jeg bare ret begejstret og jeg tjener ikke en klejne på dette indlæg. Den anden dag var jeg i Brugsen og blev spurgt om jeg ville bruge mine plus point...øøhh hvad? Plus point er noget man optjener når man får scannet sit fdb medlemskort og jeg havde da lige hvad der svarer til 50kr. Skøn overraskelse :) Desuden kan man få Samvirke gratis som medlem, et ret inspirerene magasin med nogle gode opskrifter og spændende artikler. I denne måned bl.a. om nordisk mad, den perfekte hummus og Shane Brox...



1 kommentar:

  1. Jeg er også medlem af FDB - men er godt nok aldrig blevet spurgt, om jeg ville bruge mine points! Måske har jeg bare ikke handlet der nok ;) Ligesom dig har jeg også fået det nye Samvirke - og jeg syntes det er et fint blad :)

    Karen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...