tirsdag den 2. februar 2016

Nu bliver det nørdet

Hej derude
Hvis der stadig er nogen der hænger på...?? Til trods for den manglende tilstedeværelse, har jeg da lige startet en blog mere (emoji abe med hænderne for øjnene). Faktisk blev jeg tvunget til det og det er noget heeeelt andet end denne blog. Sagen er den at jeg startede på IT-universitetet i august på kandidaten digital design og kommunikation og på dette semester har jeg valgt faget Designing Interactive Artifacts, som en del af eksamen skulle vi igår oprette en blog der skal anvendes som et digitalt portefolio. Det bliver nok lidt teknisk men vil prøve at snige en del visuelle effekter ind i dette akademiske univers.... Hvis du er nysgerrig på at se hvad jeg nørder med, så tjek DIA ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...