tirsdag den 6. maj 2014

Forår på Louisiana

En del af udstillingen Amerikanske billeder
I Børnenes afdeling hænger der gækkebreve på de store vindues partier, det giver en flot effekt.

Det Arabiske nu, fykdt med modeller af moderne arkitektur
Det Arabiske nu
Kære læsere
Igen er det lææænge siden sidst, men nu skal det være slut! Jeg har købt mig en ny computer og en af dens gerninger er at hjælpe mig med at få bloggede noget mere:) Her i første indlæg fra denne nye hjælper får I lidt kultur, jeg har nemlig årskort til Louisiana. Det blev brugt i april og det var med lidt blandede følelser. Hilma af Klint var den udstilling der var reklameret mest for, men for os var det en skuffelse og det mindede mest af alt om resultatet af en billedekunst time i folkeskolen. Men når det så er sagt var vi meget begejstrede for "Det Arabiske nu" der lagde stor vægt på arkitektur. Desuden er det jo altid en fornøjelse at spise lidt i deres restaurant og gå en tur i de natur skønne omgivelser... (Billederne er fra min iphone, så kvaliteten er derefter)

se mere her: www.louisiana.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...