søndag den 13. januar 2013

Nytår i Berlin

Bloggen er jo sådan ca. 20 dage bagud... Beklager de dårlige Instagrame billeder fra jul, men har virkelig forsøgt at optimere kvaliteten. Nu får i nogle ordentlige fra min nytårs tur til Berlin. 
Min rejseveninde Anja og jeg tog bussen d. 29 fra Vejle (kan godt anbefales til dem der ikke kan lide at flyve, men tidsmæssigt er en flyvetur at foretrække) og var hjemme igen d. 1, så bare en lille sviptur. Fokus på denne tur var god mad og hygge, hvilket vi fik :) Hvis der er andre der har planer om at fejre nytår i Berlin på et tidspunkt vil jeg dog anbefale at man tager tidligt ind til Brandenburger Tor d. 31, hvor der er en del gratis koncerter. Vi kom lidt sent afsted og måtte stå et godt stykke udenfor med fyrværkeri om ørene... 
Street art i området Kreuzberg
Metroen
Muren
Fernsehturm
Nytårs menu: Sushi og Champagne 
GOOODT NYTÅR, inden jeg tog fint tøj og make up på...
Krudt og kugler
Mange mange mange mennesker!

1 kommentar:

  1. Smukke Cæcilie:) jeg vil også gerne fejre nytår i Berlin engang! Ses i morgen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...