onsdag den 17. oktober 2012

Længe siden...

Det er ca. en måned siden i har hørt fra mig og det er slet ikke meningen, men forsøger stadig at få min ipad til at fungere som blogger! Men hvor kom vi fra...? Hmmm fik vidst aldrig vist de lækre ting jeg tog med mig hjem fra New York, nogle af dem får i her. Gik efter nogle ting jeg havde brug for og shoppede ikke hovedløst amok som man godt kan fristes til over there ;)

Min lille fine figur fra Kidrobot i Soho
Nike Free løbesko fra Nike store 5th avenue
Lækker lædder taske fra Zara 5th avenu
I denne æske fra et vintage marked gemmer sig...
De fineste gamle julekugler, som i nok kommer til at se mere til når den tid kommer :)
Min tids røver, min ipad
Kan desværre ikke huske butikkens navn, men købte denne enkle ring der er printet i en 3d printer...

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...