tirsdag den 4. september 2012

Hjemme fra den STORE storby

Jeg tror NY er den største storby jeg har været i, i hvert fald i forhold til størrelsen af alt fra kantstenen til de sky høje skyskrabere... Jeg havde en rigtig spændende tur og mit råd nummer 1, hvis man skal dertil, er at købe et metrokort. For selvom det hele er vildt og vanvittigt på Times Square er det i SOHO, China Town og de andre "landsbyer" at man finder New Yorks charme. Jeg var væk i 10 dage, så i må endelig sige til hvis i har nogle spørgsmål eller der er noget i vil se flere billeder af :)

Skyskrabere set fra Central Park
Central park fra etage 70.
Statue of liberty
Loppemarked
Fantastik 80'er begivenhed: Roller disco i Central Park
Slapper af i The High Line efter en shopping tur i meat packing district
fin poesi i Brooklyn
Frokost i Brooklyn
Bare vent der skal nok komme mere fra/om NYC :)

4 kommentarer:

  1. Juhuu hvor ser det LÆKKERT ud. Godt at du har haft en dejlig tur, kære Cæcilie :) Glæder mig til at høre mere om den.

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem:) Og som Anne glæder jeg mig også til at høre om din tur!

    SvarSlet
  3. Ihhh, hvor jeg SAVNER New York. Har været der tre gange, men har stadig ikke været i Brooklyn. Det tror jeg bestemt er en fejl. Er det noget du evt kan fortælle lidt om, her tænker jeg stemning, ting der er værd at se osv, og gerne med en masse billeder. Vi elsker billeder.

    SvarSlet
  4. Mange tak de damer, var kun kort i Brooklyn men strikker gerne et indslag sammen om det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...