onsdag den 8. august 2012

The one and only

....Fridag i denne uge er idag, derfor har jeg gjort de ting jeg holder af og lidt af de ting man er nødt til...
Sovet længe -TJEK (blev vækket af skraldemændene):
Udforsket blogland og set Annemad i NY - TJEK (imorgen er der 14 dage til jeg rejser)
Vasket tøj - TJEK (det skal jo gøres)
Shoppet - TJEK (mere om det i morgendagens indlæg)
Handlet ind - TJEK (det er en af de dagligdags ting jeg nyder, især når jeg har tid)
Hentet pakke fra Trendy Living - TJEK (fedt med en hjemmeside, hvor de sender fragtfrit og hurtigt)
Spist sushi - TJEK (Et nyt sted, der er billigt og godt!)
Set håndbold - TJEK (øvøvøv drengene er ude af OL)
Drukket kaffe - TJEK (to kopper var nok til hjertebanken...ups)
Sludret med mor og bedste veninden - TJEK (det er så hyggeligt når man har tid :)

Kender i denne butik? Hvis ikke så læs med imorgen, for den er SÅ skøn!
Drikker kaffe, er jeg så voksen nu???


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...