søndag den 19. august 2012

- 3 + 7 = 4

4 dage hvor jeg ikke har skulle i skjorten i denne uge... Fik nået en masse ting især af de hyggelige, i ved gæster, hæklehygge og sådan :)
Her nogle billeder fra ugen der gik, weekenden får et indlæg for sig selv...

Ihh hvor jeg glæder mig til at hækle med de søde piger i aften :)
Manden og flimmer kassen er nu hængt op :)
Fik gode venner til frokost....
Inspireret af området jeg bor i stod den på hummus,
Falaffel, melonsalat, fladbrød, stegte auberginer m.m.
Var på Riget for at se til Gry
Måske tænker lille Gry ikke så meget over disse skønheder, men er sikker på hendes forældre blev glade for dem.

P.s. beklager at tekst og billede hoppede rundt i sidste indlæg, det var ikke min mening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...