søndag den 29. juli 2012

Kender du NY?

Nu er der under en måned til jeg skal udforske denne (har jeg hørt) fantastiske storby New York og jeg har stadig ikke fundet et sted at bo (ikke for dyrt, gerne rent, ikke for langt fra det hele, ikke dorm room:). Synes slet ikke det er let, så hvis nogen af jer læsere har nogle fif ville det gøre mig rigtig glad! Er på Fyn og vejret er desværre søndagsgråt... God søndag :)

Billede fundet via Google
P.s. Andre tips til hvad der er værd at se osv. vil jeg også meget gerne høre om :)

2 kommentarer:

  1. ÅRH hvor er du heldig! Jeg har været der 3 gange og håber inderligt at komme dertil igen, der er SÅ FEDT i New York!!!
    Central Park er et must, en tur i Chinatown er også at prioritere, og så selvfølgelig en tur op i en høj bygning for at nyde udsigten. Frihedsgudinden besøgte jeg første gang jeg var der, også værd at besøge!
    Butikker, barer m.m. kan jeg ikke give fif om, for jeg husker ikke hvor jeg har spist og drukket...
    GOD TUR!!!

    SvarSlet
  2. Red Loobster... her bør du spise en dag. Helt centralt! Vi boede på en kedeligt hostel med studiet så det vil jeg ikke anbefale :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...