tirsdag den 29. maj 2012

NEWS

Der sker så mange nye ting for tiden og heldigvis er det primært positive ting!
Der er kommet styr på boligsituationen, så på en lejlighed (har haft nogle problemer med min udlejer her) i fredags, som jeg har fået lovet er min hvis jeg takker ja og det har jeg gjort :)
Jeg har skiftet telefon selskab, en lille ting men noget af en udfordring når ens tlf. er lukket for udgående opkald og sms'er.
Jeg er blevet 1år ældre, men alder er jo bare et tal 26....det lyder da meget sexet ;)
Så har jeg fået ny chef, en pæn en af slagsen....Der har tilbudt mig fuld tid, ja tak :)
Hvad er der mere sket hmmmm, nåre ja jeg skal ikke alene til NY alligevel for en af receptionisterne fra mit arbejde skal også afsted på det tidspunkt. Hun er rigtig cool og har lige været der og hun har allerede luret nogle fede shoppingsteder osv. Tak fordi du læser med på en af de få indlæg med en større mængde tekst, på en ellers visuel blog :D

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...