tirsdag den 24. januar 2012

Fake it!

Her kommer et indlæg som jeg i skrivende stund ikke kan stå heeelt inde for, eller jo det passer det jeg skriver, men har langt fra kun levet sundt de sidste par dage! 2 fridage betyder 2 dage hvor man selv skal lave mad og der er ikke blevet sparret på noget:) Derfor er det nok også meget godt at jeg igår lavede en sund frugtsalat med grape, bladselleri, æble, ananas, citron saft og melon. Idag stod den så på en times stram op, iført mine nye lækre nike dri-fit bukser. Det var en ren fornøjelse, så hvis en af jer mangler et par fitness bukser kan de stærkt anbefales. God solrig tirsdag, jeg smutter på job inden så længe :)




Lidt grænseoverskridende at tage et billede af ens lår, men her får i det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...