mandag den 5. december 2011

2. søndag i advent

Dette indlæg er godt to uger forsinket, men i får det alligevel. Jeg holde nemlig 1. søndag i advent i lørdags, da min advents dekoration ikke var færdig før, sådan kan det jo gå... Til gengæld var jeg hjemme ved mor den ægte første søndag i advent og herunder kan du se hvordan vores ret så utraditionelle "kranse" ser ud. Det kan jo være du kan få noget inspiration til nogle dekorationer...

Mors krans er lavet på en stor hvid dyb tallerken og lysene er med spindelvævs effekt.
I bunden er der indpakkede tændstiksæsker og maggi terninger omkransede af efeu
Min dekoration er lavet i en rektangulær urtepotte med ler i bunden, lysene er desværre ret skæve
husløg og enebærgrene dækker bunden
 To meget simple bud på advents dekorationer, den helt enkle jul er nu den mest elskværdige...
Beklager billedekvaliteten, men mit kamera har det ikke så godt med at tage gode billeder om aftenen:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...