torsdag den 17. november 2011

En stolt veninde

Det er lige hvad jeg er i disse dage. Der var nemlig et formål med turen til Odense, et hemmeligt formål.... Et formål der heldigvis endte i en glædesrus uden lige. Min gode veninde gennem 23 år blev færdig som frisør, trods  en del modgang gennem hendes uddannelse. Hun bestod ikke blot men bestod med ros, hvilket hun blev meget overrasket over. Det viste sig tydeligt da hun råbte "YES... Det var der sgu ingen der havde regnet med" ud over hele forsamlingen, da hun modtog hendes eksamens bevis. Jeg ved hun elsker noget til den søde tand og derfor købte jeg lidt godt fra Summerbird (køb det i en butik, det giver en bedre oplevelse end hjemmesiden!) i stedet for en buket. Jeg er stolt helt indeni :)



Lidt blomster blev det alligevel til ;) Kan jo ikke lade være...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...