mandag den 17. oktober 2011

Nu er det en S.O.S.

Tiden hvor jeg stille og roligt kunne sidde og kigge på et par lejligheder er forbi! Søger desperat en lejlighed til d. 1 november!!!! I går så jeg på en, men synes lige min søster skulle nå og se billeder af den (en smugle mangelfulde lejlighed), det skulle jeg ikke have gjort for 30 min efter fremvisningen var den væk... Det er ikke for børn at søge lejlighed i hovedstaden og der omkring, kan jeg nu konstatere. Ydermere er vores udlejer kommet hjem fra hendes rejse og alt håb, om at hun fandt sig en amigo i Spanien og blev der, er ude... Hun kom dog med et tip om at hænge nogle sedler op i vores og genboen opgang, så det vil jeg prøve nu.
Håber jeg kan slappe af med de skønne hækle/strikke tøser i aften :)

Håber der er bid... Koppen er en gave fra mig til søs og er af mærket Marimekko.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber snart, at der sker et KÆMPE mirakel for dig og din søster, så I kan få en lejlighed. Ikke spor sjovt at stå uden at sted at bo!! Jeg krydser i hvert fald findgre!! :) XXX

    SvarSlet
  2. Tak Helene, vi har heldigvis nogle søde venner der har tilbudt en sofa hist og her. Men ihhh hvor ville det være rart med sit eget hjem snart, det kribler jo i mine fingre for at komme igang med indretningen! Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...