fredag den 28. oktober 2011

Når en kvinde lader sig klippe...

... er det tegn på at der sker forandringer i hendes liv (eller noget i den stil!?). Mener at have hørt et ordsprog i stil med dette. Kunne godt bruge noget forandring især i form af en lejlighed! Skal på "prøve" i Sushi Treat imorgen som tjener, så der sker lidt på jobfronten... Desværre er det kun et deltids job, men lidt har også ret...
Nå men altså jeg lod mig klippe igår da min søsters kæreste skulle bruge en model og jeg skal da lige love for at der røg noget hår, slut med slidte spidser!

6 kommentarer:

  1. Hvor lækkert;)
    Jeg har også en tid hos frisøren i nær fremtid...man ved jo aldrig hvor meget der skal af;)

    SvarSlet
  2. Ihh det ser super fedt ud!! Sådan Cæcilie :)

    Kh

    SvarSlet
  3. Det klær dig vildt godt, Cæcilie! Super lækker længde! :)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...