søndag den 11. september 2011

Vitamin bomber

Min veninde siden børnehaven, er på det seneste blevet helt vild med at lave lækre ting i køkkenet (hun har ellers aldrig interesseret sig for at lave mad). Det bedste af det hele er, at hun gerne deler ud af hendes godter og da hun på det sidste har været en del i KBH, har jeg nydt godt af hendes vitamin bomber:)

Timian fra mors have, hjemmepresset æblejuice, Fies blommesaft og syltede hyben
Blommesaften har sådan en fin farve!
Fies råsyltede blommer, lidt sure men gode :)

4 kommentarer:

  1. Mmmmm.. Det ser vel nok lækkert ud med hjemmelavede godter! :) Virkelig overskudsagtigt! Og sikke en fin blog, du har dig! :) Meget inspirerende og med skønne farver og oplevelser. Måske du kan forklare mig, hvordan du har opdelt din blog i faner som "made by me" osv.. Kunne jeg godt bruge på min blog, som næsten er oppe at køre :)

    SvarSlet
  2. Hej Helene
    Kan se du også har gået på TEKO, men synes ikke jeg kan genkende dig??? Mange tak for din ros. For at lave faner skal du gå ind i Design, som ligger øverst på din blog. Derinde skal du gå ind i indlæg og rediger sider -> ny side. Synes ikke helt det fungere helt optimalt for mig, da det er som om man bliver nødt til gentagende gange at skrive i samme indlæg, for at overskriften ikke skifter.... Håber jeg kunne hjælpe! KH

    SvarSlet
  3. Tusind tak Cæcilie! :) Det vil jeg straks prøve af. Jo, jo.. Jeg har skam gået på TEKO i Desbo. Blev færdig sommeren 2010 som designteknolog, men har ikke taget overbygningen :) Hvad har du taget på TEKO? Og jeg kan heller ikke genkende dig?? Men jeg kan se, at din veninde Jeanette gik årgangen over mig. Men tak igen for hjælpen :) Vender tilbage, hvis det er helt umuligt for mig.. ;)

    SvarSlet
  4. You just saved my day!! :) Tak for hjælp igen, det blev fiiin!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...