onsdag den 14. september 2011

Lir til biken

Har længe ledt efter en cykelkurv, men det skulle jo selvfølgelig ikke bare være den traditionelle eller flet modellen... Neeej nej man er vel designer. Har ledt med lys og lygte efter en i stil med den herunder, bare mindre og farvet. Da jeg så faldt over denne i cykelbanditten på Nørrebrogade slog jeg til, den kan jo fyldes med alverdens goder :) Godt nok kostede den 500 kr, men jeg har jo mere eller mindre fået cyklen og så er det vel okay at bruge penge på udstyr!!???
Problemet var nu bare, at der sidder en lygteholder på frontpinden af min skønne cykel...Men den mente cykelbanditten da godt han kunne få af, det tog så ca. 20 min. hvor han hev og sled i den mindre rustne frontpind og det endte med at skruen der holder frontpinden knækkede, da han skulle skrue den fast igen. Så der måtte ny frontpind på... Dog uden ekstra betaling, god service :)
Wald Giant basket
Nu skal den "bare" monteres......
p.s. jeg gik fra butikken med et smil på læben og forlod en cykelbandit med blødende hånd og sved på panden...de skal ikke have det for let ;)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...