lørdag den 10. september 2011

I bedste galla stil

...har jeg modtaget en award, eller der følger faktisk en del krav med for at modtage en sådan award. Men hvem vil ikke gerne være award vinner?! Det er Tina med bloggen OhDeer Sister, som jeg har fået den af og mange tak for det!

Så til det praktiske, Jeg skal nemlig også uddele en award til 8 blogs jeg for nylig har fundet, så her er de:

Bloesem: En blog med lækre billeder og gode idéer til indretning
Anne Norwak: En blog med kreative grafiske løsninger
Anne au Chocolat: En lækker mad blog med en sød tand
Valdemarsro: Flotte billeder og inspirerende madopskrifter
Happiness Is: En meget blandet blog indeholder bl.a. opskrifter med meget fine illustrationer
misako mimoko: Lækre kreative ting i de helt rette farvekombinationer
Herligheder: Kreative løsninger til hverdagen
Og sidst men ikke mindst Blog no. 68.2 en blog med dit og dat i skønne billeder

De 8 bloggere skal så informeres om deres award og forhåbentlig vil de være med til at uddele nogle flere.

Til sidst skal man så dele 8 ting om sig selv som jeg har lyst til at dele....hmmmmm

1. Har for tiden lidt problemer med mit knæ (ej den var tør...prøver lige igen...)
2. Gik som lille til folkedans lidt kikset, men også ret fedt at blive klædt på som i gamle dage med kyse osv. til opvisninger rundt omkring...(håber den var lidt bedre)
3. Har en svaghed for farverige sokker med sjove mønstre.
4. Min mor er rundet 50 og er vildt forelsket i en svensker, hun har været sammen med i ½ år...
5. Var til cross fit for første gang igår og f*** det var hårdt
6. Min familie er mit et og alt
7. Jeg sletter venner på facebook, som jeg ikke kunne finde på at hilse på in real life.
8. For tiden bliver jeg besat af Maroon fives nye sang "Move like Jagger" når den spilles i radion.

Skidt og kanel fra min hverdag til blogland velbekomme...ha ha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...