lørdag den 6. august 2011

Er ikke gået helt krea kold...

Selvom der sker en hel masse her i KBH, er jeg ikke gået helt fra det kreative. Jeg har tidligere vist et knytte projekt, hvor jeg ville ende med at lave en halskæde...Men halskæder har jeg jo rigeligt af og da min nøgle (Læs Gurlis nøgler (hende vi fremlejer af)) i går på mystisk vis var forsvundet, var der ingen tvivl om hvad den knyttede "kæde" skulle bruges til....da da daaaa key hanger:) Nøglen hang udvendig i vores bagdør, hvilket vores søde underbo gjorde mig opmærksom på. Pyha det var heldigt!





Til sidst et lille skønhedstip, som du måske har hørt 100 gange, men jeg har først benyttet mig af det nu... Opbevar dine neglelakke i køleskabet og de bliver SÅ meget lettere at lægge på ;) GOD LØRDAG

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...