søndag den 10. juli 2011

Solrig søndag

Har faktisk lyst til at prale! Var i byen til 5.30 imorges, trods det stod jeg op kl. 11...
Ikke nok med det, gik jeg i krig med (læs mod) ukrudtet i haven, var til stram op, plukkede og ordnede rabarber til fryseren, lavet æble gelé, aftensmad og invitation til en tidligere kollegas 40års.
Nu er jeg også ved at være træt, mangler dog stadig at pakke til imorgen og fixe værelset. Men er nu ret stolt over dagens præstationer efter en lang med god bytur!

Hjemmelavet burger med salat fra haven til aften
Søster bagte kanelsnegle, se den lækre opskrift her
Glæder mig til jeg skal på tur imorgen

1 kommentar:

  1. Mmm.. selvom jeg er på vej i seng, så har jeg vildt meget lyst til din burger nu. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...