søndag den 24. juli 2011

I dagene der er gået...

Har jeg knyttet lidt og prøvet at færdiggøre nogle af alle mine igangværende projekter. Med hensyn til mit knytte projekt, er jeg nu ved at lave en slags halskæde, der bliver noget længere end den på billedet herunder:) Så pakker jeg ned, vil gerne have lidt af mit eget ind selvom lejligheden er møbleret! Derudover sætter jeg pris på de fine buketter fra haven (dem kommer der til at være langt imellem i KBH) som bringer sommeren ind når nu det bliver ved med at pisse ned derude :(  Det hæmmer dog ikke shoppe genet, fandt denne skønne, vidunderlige sag fra Rützou i Paddington 70% nedsat!!!

En prøve, tror den bliver god med mere længde på!

Et knyttet kuffert mærke ;)



Sol, sol kom igen, for du er min bedste ven!

The love of my life

2 kommentarer:

  1. Det var noget af et kup. Vi har faktisk lige været på Fyn her i weekenden, men med to hunde og regnvejr droppede vi strøgturen i Odense.

    SvarSlet
  2. Odense er nu heller ikke så imponerende længere, da der stort set kun er kædebutikker, men Paddington er en af de få butikker som holder:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...